Katastrofal dag!

 
 
Idag har varit katastrof!
Det började med att jag trodde att det va måndag så att jag satt mitt larm ganska sent för att på måndagar börjar vi 09.10 och på torsdagar börjar vi 08.10. Så jag vaknade 07.20 för att jag trodde att jag hade lång tid. Linnea frågade ifall jag ville ha sjuts och jag tackade ju självklart ja! Men sen tänkte jag säga att jag ville ta tåget istället eftersom jag trodde att vi började 9 men sen smsade linnea och sa att det inte va måndag och att vi inte började 9. Jag fick stressa jättemycket så jag hann bara ta på mig lite maskara, bb cream och puder och tog bara på ett par byxor och en kofta över mitt svarta linne.
Sen skulle vi få sjuts av litteas mamma och när vi hade kört en liten bit så fick bilen punktering. Så vi fick ta tåget iallafall men ddet andra tåget som skulle gå innan va inställt så att vi kom inte senare än den läraren vi skulle ha. 
 Jag har varit så himla trött idag. Jag såg trött ut och jag va som en zombie. 
Sen så missade linnea lunchen för att hon gjörde ett tyskaprov. 
Sen skulle Linnea ha en extra lektion i so eftersom hon ska ha ett prov imorgon så att vi satt kvar i skolan till ca 15.50. Så det va mörkt när vi skulle hem.
 
 Sen på vägen hem så har jag och två kompisar månadskort så att vi behöver inte köpa biljett så vi brukar inte ha med våra vanlija jojo kort. Så när Linnea skulle köpa biljett hade hon typ 2 sek kvar på sitt kort och det fungerade inte att lada kortet med hennes betalkort. Jag hade ju kunnat sätta in 200 kr på hennes men eftersom jag stressade så mycket i morse så glömde jag att lägga ner plånboken i väskan. Men kontrolören på tåget va så snäll så att hon fick åka gratis idag. 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0