Besatt!

Hej!
Jag har varit sjuk hela dagen idag så jag har mest suttit vid datorn och vilat! Jag har hittat musik som jag  har blivit helt besatt av! Detta är låtarna som jag har lyssnart på hela dagen!
 
Thirty seconds to mars- This is war
 
 
Fall out boy - centuries
 
Maroon 5- animals
 
Kolla inte ifall du är känslig, denna videon inehåller blod.
 
 
Fall out boy har gjort en slags musik serie med deras album ''save rock n roll'' och den har jag också lyssnat på, där är 11 delar! 
Kolla inte ifall du är känslig för att videorna inehåller mycket blod och våld.
 
 
Jag vet att trean är åldersbegrensad så ifall man vill se hela får man logga in på ett google account där det står att men är 18 (tror jag att det är) Ifall man inte är äldre än 18.
 
Ifall du vill se resten kan du gå in på spellista i övre vänstra hörnet.
 
Green day- wake me up when september ends
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0