Nya hörlurar♥

Hej hej!
Idag så har jag sprunngit 5 km på under 40 minuter (Typ 39.55 min) och jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Mitt mål är 1 mil på 50 minuter men det går frammåt och det är bra. Första gången jag spran 5 km sprang jag det på ca 45 minuter så det är ju jätte bra, jag blir bara snabbare. Det kanske verkar som jätte lång tid för nårga men jag tycker att jag gjorde bra och jag är stålt över mig själv! 
Sen på vägen hem från gymmet stack jag och mamma in på Media markt för att köpa ett par nya hörlurar. Mina gamla hörlurar är borta och jag hade med en annant par i skolan som nu också är borta. Men men, jag köpte ett par lika dana som jag hade innan från Skull candy för att jag tycker att dom är så hilma bra!
 
 
Hörlurar - 199 kr på Media markt
 
Sen när jag kom hem så åt jag och mamma lunch och sen så städade vi.
Idag ska jag snart sticka hem till Linnea, men innan det ska jag dammsuga på mitt rum, det har jag inte hunnit än för att mamma dammsuger nu, och sen måste jag ju duscha och sen ska jag hem till Linnea för att hon ska ha en liten fest för familjen för att hon fyller år på mondag! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0